جاذبه های گردشگری ازمیر ترکیه
نوشته شده توسط : ادمین
 

تله کابین ازمیر

تله کابین ازمیر که به تله فریک نیز معروف است و دارای ارتفاع 400 متر می باشد و از بالای دریا می گذرد و همچنین گردشگران تور ترکیه بهمن 94 می توانند درخت های نخل را در سواحل دریای اژه مشاهده کنند و در این سواحل می توان در فصل های گرم سال به تفریحات دریایی پرداخت. سواحل عمومی و توریستی برای گردشگران تور ترکیه تعطیلات دی 94 زیاد می باشدکه معروف ترین آنها چشمه و فوجادیکیلی می باشد.

 

 

کلیسای سنت پلیکارپ ازمیر

کلیسای سنت پلیکارپ ازمیر از جاذبه های پرطرفدار ازمیر ترکیه برای گردشگران تور ترکیه تعطیلات بهمن 94 می باشد و قدیمی ترین کلیساهای این شهر و سنبلی از هفت کلیسا می باشد. داستان این کلیسا از این قرار است که آپوکالیپس مقدس زمانی که 86 سال داشت در 155 سال بعد از میلاد توسط رومیها به قتل رسید ، او وقتی برای سوزانده شدن به چوبه مرگ برده می شد آتش وی را نسوزاند به همین دلیل با شمشیر او را کشتند و کلیسای سنت پلیکارپ ازمیر در این مکان برای او ساخته شد. گردشگران تور ترکیه زمستان 94 علاقه مند به بناهای تاریخی می توانند از این کلیسا نیز بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ازمیر ترکیه ,دیدنی های ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه , جاذبه های توریستی ترکیه , بهترین جاذبه های توریستی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: